OPCJE PRZEGLĄDANIA
Oleje przekładniowe do manualnych skrzyni biegów

Shell SPIRAX S2 A LS 90 20L
Shell Spirax S2 A LS 90 opak. 20L
Shell SPIRAX S2 A LS 90 (wczesniejsza nazwa LS-90) w opak.1L został wycofany.
Najwyższej jakości olej przekładniowy do wysoko obciążonych przekładni.
Odpowiedni także do przekładni hipoidalnych.
Wysokiej jakości oleje do samochodowych osi napędowych z ograniczonym poślizgiem
Zastosowanie...
CENA:
429,00 PLN
TOTAL Transmission Gear 8 75W80 (GL-4+) 1L
Transmission Gear 8 75W80 op. 1L (wcześniej Transmission BV)
Olej do mechanicznych skrzyń biegów
Zastosowanie:
Total transmission BV 75W80jest olejem przekładniowym przeznaczonym do smarowania mechanicznych skrzyń biegów samochodów osobowych.
Przeznaczony jest do pracy w skrzyniach biegów, które wymagają oleju...
CENA:
31,90 PLN
Elf Tranself NFP (TRX, TRZ, TRP) 75W80 0,5L
TRANSELF NFP (zastępuje: TRX, TRZ i TRP) 75W-80 opak. 0,5L
Olej przekładniowy opracowany w Technologii Syntetycznej ELF dla potrzeb bardzo mocno obciążonych manualnych skrzyń biegów
Oficjalnie homologowany przez RENAULT do skrzyń typu Pxx, oraz Nissan skrzynie typu P
ZASTOSOWANIE:
* specjalnie opracowany dla rodziny skrzyń biegów Renault typ...
CENA:
34,50 PLN
Elf Tranself NFJ (TRJ i TRT) 75W80 1L
TRANSELF NFJ (zastępuje TRJ oraz TRT) 75W-80 opak. 1L
Olej przekładniowy opracowany w Technologii Syntetycznej ELF dla potrzeb bardzo mocno obciążonych manualnych skrzyń biegów.
Został oficjalnie homologowany przez RENAULT do skrzyń typu Jxx, TL4 i DX.
ZASTOSOWANIE:
* specjalnie opracowany dla rodziny skrzyń biegów Renault typ Jxx jak...
CENA:
42,00 PLN
Elf Tranself NFJ (TRJ i TRT) 75W80 5L
TRANSELF NFJ (zastępuje TRJ oraz TRT) 75W-80 opak. 5L
Olej przekładniowy opracowany w Technologii Syntetycznej ELF dla potrzeb bardzo mocno obciążonych manualnych skrzyń biegów.
Został oficjalnie homologowany przez RENAULT do skrzyń typu Jxx, TL4 i DX.
ZASTOSOWANIE:
* specjalnie opracowany dla rodziny skrzyń biegów Renault typ Jxx jak...
CENA:
175,90 PLN
Elf Tranself NFP ( TRX, TRZ, TRP ) 75W80 5L
TRANSELF NFP (zastępuje: TRX, TRZ i TRP) 75W-80 opak. 5L
Olej przekładniowy opracowany w Technologii Syntetycznej ELF dla potrzeb bardzo mocno obciążonych manualnych skrzyń biegów
Oficjalnie homologowany przez RENAULT do skrzyń typu Pxx, oraz Nissan skrzynie typu P
ZASTOSOWANIE:
* specjalnie opracowany dla rodziny skrzyń biegów Renault typ Pxx...
CENA:
219,30 PLN
* K2 MATIC 75W-90 olej przekładniowy syntetyczy GL-5 opak.1L
K2 MATIC 75W-90 GL-5 opak. 1L
Najwyższej jakości, w pełni syntetyczny olej przekładniowy, opracowany z wykorzystaniem najnowszej technologii "NANOTECH".
CHARAKTERYSTYKA:
* Dzięki wyselekcjonowanym, wysokiej jakości pakietom dodatków, olej posiada znakomitą wytrzymałość filmu olejowego.
* Zapewnia...
CENA:
25,20 PLN
Elf Tranself SYN FE 75W90 0,5L
Elf Tranself SYN FE 75W90 opak.0,5L
Uniwersalny olej przekładniowy o bardzo dobrych właściwościach EP (extreme pressure) skomponowanym z syntetycznych olejów bazowych i specjalnie
wyselekcjonowanych dodatków.
ZASTOSOWANIE:
* zalecany jest do wysoko obciążonych mechanicznych skrzyń biegów, tylnych osi (przekładni...
CENA:
28,30 PLN
Castrol Transaxle (TAF-X) 75W90 0,5L
Castrol Syntrans Transaxle (TAF-X) 75W90 opak. 0,5L
(wcześniejsza nazwa: Castrol TAF-X 75W90)
Syntetyczny olej przekładniowy zalecany do skrzyń biegów zespolonych z przekładnią główną
ZASTOSOWANIE:
Zalecany do skrzyń biegów zespolonych z przekładnią główną, zarówno do układów przednio- jak i tylnonapędowych....
CENA:
29,90 PLN
HIPOL GL-5 75W90 SemiSyntetic 1L
HIPOL GL - 5 75W/90 1l
Charakterystyka
Uniwersalny, półsyntetyczny olej do przekładni samochodowych.
Zastosowania
Wielosezonowy olej półsyntetyczny do stosowania w przekładniach, szczególnie hipoidalnych, samochodów osobowych, ciężarowych, autobusów
oraz innych pojazdach,...
CENA:
35,90 PLN
Castrol Syntrax Limited Slip 75W-140 1L
Castrol Syntrax Limited Slip 75W-140
W pełni syntetyczny olej do przekładni zębatych hipoidalnych, opracowany do użytku w mechanizmach różnicowych konwencjonalnych i o ograniczonym poślizgu. Wykazuje wysoką wydajność w samochodach wyczynowych wyposażonych w mechanizmy różnicowe o ograniczonym poślizgu.
Zatwierdzony do użytku w samochodach...
CENA:
59,90 PLN
HIPOL GL-5 75W90 SemiSyntetic 5L
HIPOL GL - 5 75W/90 5L
Charakterystyka
Uniwersalny, półsyntetyczny olej do przekładni samochodowych.
Zastosowania
Wielosezonowy olej półsyntetyczny do stosowania w przekładniach, szczególnie hipoidalnych, samochodów osobowych, ciężarowych, autobusów
oraz innych pojazdach,...
CENA:
159,90 PLN
HIPOL GL-5 75W90 SemiSyntetic 20L
HIPOL GL - 5 75W/90 20L
Charakterystyka
Uniwersalny, półsyntetyczny olej do przekładni samochodowych.
Zastosowania
Wielosezonowy olej półsyntetyczny do stosowania w przekładniach, szczególnie hipoidalnych, samochodów osobowych, ciężarowych, autobusów
oraz innych pojazdach,...
CENA:
629,70 PLN
Traxon XL 75W90 (GL-5) 20L
Traxon XL 75W-90 20 L
Najwyższej jakości syntetyczny olej przekładniowy, przeznaczony do skrzyń biegów i przekładni głównych samochodów osobowych, dostawczych i ciężarowych.
Charakterystyka:
zapewnia wydłużoną ochronę przed zużyciem i dłuższą bezawaryjną eksploatacje w najcięższych warunkach.
zapewnia najwyższej...
CENA:
849,80 PLN
Traxon XL 75W90 (GL-5) 205L
Traxon XL 75W-90 205 L
Najwyższej jakości syntetyczny olej przekładniowy, przeznaczony do skrzyń biegów i przekładni głównych samochodów osobowych, dostawczych i ciężarowych.
Charakterystyka:
zapewnia wydłużoną ochronę przed zużyciem i dłuższą bezawaryjną eksploatacje w najcięższych warunkach.
zapewnia najwyższej...
CENA:
8 108,60 PLN
Synchronizowane skrzynie biegów wymagają zwykle olejów przekładniowych o klasie API GL-4 i SAE od 80W do xxW-90.
Częstym przypadkiem jest zalecenie używania oleju ATF w klasie min. Dexron IID lub GM typ A, Suffix A. Stosowanie oleju przekładniowego klasy API GL-5 w skrzyniach, w których producent zaleca tylko GL-4 może powodowac korozję chemiczną stopów metali kolorowych, np. brązowych synchronizatorów. Wyjątek stanowiąoleje przekładniowe spełniające jednocześnie wymagania GL-4 i GL-5.
Jeśli chodzi o skrzynie rozdzielcze większość producentów przewiduje taki sam olej, jak w głównej skrzyni biegów. Zwykle do tej samej skrzyni można stosować dwa, trzy różne oleje, np.- 75W-90 GL4/GL-5, 80W GL-4 lub 75W-90 GL-4/GL-5, 80W-90 GL4, czy też 75W-90, ATF Dexron IID lub 10W-40, Dexron IID itp. Decyzja o zastosowaniu konkretnego oleju przekładniowego powinna byc uzależniona od sposobu
wykorzystania pojazdu, pory roku oraz częstości wymian oleju.
Częstym przypadkiem jest zalecenie używania oleju ATF w klasie min. Dexron IID lub GM typ A, Suffix A. Stosowanie oleju przekładniowego klasy API GL-5 w skrzyniach, w których producent zaleca tylko GL-4 może powodowac korozję chemiczną stopów metali kolorowych, np. brązowych synchronizatorów. Wyjątek stanowią