Oleje przekładniowe do manualnych skrzyni biegów

Elf Tranself NFP (TRX, TRZ, TRP) 75W80 0,5L

TRANSELF NFP (zastępuje: TRX, TRZ i TRP) 75W-80 opak. 0,5L Olej przekładniowy opracowany w Technologii Syntetycznej ELF dla potrzeb bardzo mocno obciążonych manualnych skrzyń biegów Oficjalnie homologowany przez RENAULT do skrzyń typu Pxx, oraz Nissan skrzynie typu P ZASTOSOWANIE: * specjalnie opracowany dla rodziny skrzyń biegów Renault...
CENA: 42,00 PLN
Wysyłka
Jutro

TOTAL Transmission Gear 8 75W80 (GL-4+) 1L

Transmission Gear 8 75W80 op. 1L (wcześniej Transmission BV) Olej do mechanicznych skrzyń biegów Zastosowanie: Total transmission BV 75W80jest olejem przekładniowym przeznaczonym do smarowania mechanicznych skrzyń biegów samochodów osobowych. Przeznaczony jest do pracy w skrzyniach biegów, które...
CENA: 43,00 PLN
Wysyłka
1 - 2 dni

* K2 MATIC 75W-90 olej przekładniowy syntetyczy GL-5 opak.1L

K2 MATIC 75W-90 GL-5 opak. 1L Najwyższej jakości, w pełni syntetyczny olej przekładniowy, opracowany z wykorzystaniem najnowszej technologii "NANOTECH". CHARAKTERYSTYKA: * Dzięki wyselekcjonowanym, wysokiej jakości pakietom dodatków, olej posiada znakomitą wytrzymałość filmu olejowego. * Zapewnia doskonałe własności...
CENA: 35,20 PLN
Wysyłka
Jutro

Elf Tranself SYN FE 75W90 0,5L

Elf Tranself SYN FE 75W90 opak.0,5L Uniwersalny olej przekładniowy o bardzo dobrych właściwościach EP (extreme pressure) skomponowanym z syntetycznych olejów bazowych i specjalnie wyselekcjonowanych dodatków. ZASTOSOWANIE: * zalecany jest do wysoko obciążonych mechanicznych skrzyń biegów, tylnych osi (przekładni hipoidalnych),...
CENA: 43,00 PLN
Wysyłka
Jutro

Castrol Transaxle (TAF-X) 75W90 0,5L

Castrol Syntrans Transaxle (TAF-X) 75W90 opak. 0,5L (wcześniejsza nazwa: Castrol TAF-X 75W90) Syntetyczny olej przekładniowy zalecany do skrzyń biegów zespolonych z przekładnią główną ZASTOSOWANIE: Zalecany do skrzyń biegów zespolonych z przekładnią główną, zarówno do układów przednio- jak i tylnonapędowych....
CENA: 55,00 PLN
Wysyłka
1 - 2 dni

HIPOL GL-5 75W90 SemiSyntetic 1L

HIPOL GL - 5 75W/90 1l Charakterystyka Uniwersalny, półsyntetyczny olej do przekładni samochodowych. Zastosowania Wielosezonowy olej półsyntetyczny do stosowania w przekładniach, szczególnie hipoidalnych, samochodów osobowych, ciężarowych, autobusów oraz innych pojazdach, maszynach,...
CENA: 64,00 PLN
Wysyłka
Jutro

Castrol Transaxle (TAF-X) 75W90 1L

Castrol Syntrans Transaxle (TAF-X) 75W90 opak. 1L (wcześniejsza nazwa: Castrol TAF-X 75W90) Syntetyczny olej przekładniowy zalecany do skrzyń biegów zespolonych z przekładnią główną ZASTOSOWANIE: Zalecany do skrzyń biegów zespolonych z przekładnią główną, zarówno do układów przednio- jak i tylnonapędowych....
CENA: 92,00 PLN
Wysyłka
1 - 2 dni

Castrol Syntrax Limited Slip 75W-140 1L

Castrol Syntrax Limited Slip 75W-140 W pełni syntetyczny olej do przekładni zębatych hipoidalnych, opracowany do użytku w mechanizmach różnicowych konwencjonalnych i o ograniczonym poślizgu. Wykazuje wysoką wydajność w samochodach wyczynowych wyposażonych w mechanizmy różnicowe o ograniczonym poślizgu. Zatwierdzony do użytku w samochodach sportowych...
CENA: 113,00 PLN
Wysyłka
1 - 5 dni

Olej przekładniowy GL-4 80W90 1L

Olej przekładniowy GL-4 80W/90 opak. 1L Mineralny olej do przekładni samochodowych zapewniający bardzo dobre własności smarne, przeciwrdzewne, wysoką odporność na utlenianie oraz wysoką zdolność do przenoszenia obciążeń. Zastosowania: Przeznaczony jest do smarowania przekładni pojazdów mechanicznych, szczególnie skrzyń...
CENA: 12,00 PLN
Wysyłka
Jutro

HIPOL GL-4 80W90 1L

HIPOL GL-4 80W90 5L Charakterystyka Mineralny olej do przekładni samochodowych zapewniający bardzo dobre własności smarne, przeciwrdzewne, wysoką odporność na utlenianie oraz wysoką zdolność do przenoszenia obciążeń Zastosowania Przeznaczony jest do smarowania przekładni pojazdów mechanicznych, szczególnie skrzyń biegów oraz...
CENA: 21,00 PLN
Wysyłka
Jutro

Olej przekładniowy GL-4 80W90 5L

Olej przekładniowy GL-4 80W/90 opak. 5L Mineralny olej do przekładni samochodowych zapewniający bardzo dobre własności smarne, przeciwrdzewne, wysoką odporność na utlenianie oraz wysoką zdolność do przenoszenia obciążeń. Zastosowania: Przeznaczony jest do smarowania przekładni pojazdów mechanicznych, szczególnie skrzyń...
CENA: 67,40 PLN
Wysyłka
Jutro

Olej przekładniowy GL-4 80W90 20L

Olej przekładniowy GL-4 80W/90 opak. 20L Mineralny olej do przekładni samochodowych zapewniający bardzo dobre własności smarne, przeciwrdzewne, wysoką odporność na utlenianie oraz wysoką zdolność do przenoszenia obciążeń. Zastosowania: Przeznaczony jest do smarowania przekładni pojazdów mechanicznych, szczególnie skrzyń...
CENA: 248,90 PLN
Wysyłka
1 - 2 dni

Castrol Manual EP 80W 1L

Castrol EP Manual 80W opak. 1L Mineralny olej przekładniowy zawierający aktywne dodatki EP, o wysokiej wytrzymałości. ZASTOSOWANIE: Castrol EP może być stosowany we wszystkich mechanicznych skrzyniach biegów, które wymagają oleju przekładniowego wg API GL-4. Należy przestrzegać zaleceń producenta przekładni i w związku z tym nie stosować w...
CENA: 31,00 PLN
Wysyłka
Jutro

HIPOL 6 (GL-4) 5L

HIPOL - 6 (GL-4) 5L Olej przekladniowy do mechanicznych przekładni samochodów ciężarowych Charakterystyka Olej Hipol® 6 do przekładni samochodowych produkowany jest w oparciu o wysokorafinowane mineralne oleje bazowe, zawierają w swoim składzie dodatki polepszające własności smarne oraz pakiet wysokiej jakości dodatków uszlachetniających o...
CENA: 98,00 PLN
Wysyłka
Jutro

HIPOL 15F (GL-5) 85W90 1L

HIPOL - 15 F SAE 85W90 1L Charakterystyka Mineralny olej do przekładni samochodowych posiadający bardzo dobre własności smarne, przeciwutleniające, przeciwkorozyjne i przeciwpienne. Zastosowania Przeznaczony jest do smarowania tylnych mostów oraz przekładni pojazdów mechanicznych pracujących w trudnych warunkach eksploatacji, tj....
CENA: 22,00 PLN
Wysyłka
Jutro
Synchronizowane skrzynie biegów wymagają zwykle olejów przekładniowych o klasie API GL-4 i SAE od 80W do xxW-90.
Częstym przypadkiem jest zalecenie używania oleju ATF w klasie min. Dexron IID lub GM typ A, Suffix A. Stosowanie oleju przekładniowego klasy API GL-5 w skrzyniach, w których producent zaleca tylko GL-4 może powodowac korozję chemiczną stopów metali kolorowych, np. brązowych synchronizatorów. Wyjątek stanowią oleje przekładniowe spełniające jednocześnie wymagania GL-4 i GL-5.
Jeśli chodzi o skrzynie rozdzielcze większość producentów przewiduje taki sam olej, jak w głównej skrzyni biegów. Zwykle do tej samej skrzyni można stosować dwa, trzy różne oleje, np.- 75W-90 GL4/GL-5, 80W GL-4 lub 75W-90 GL-4/GL-5, 80W-90 GL4, czy też 75W-90, ATF Dexron IID lub 10W-40, Dexron IID itp. Decyzja o zastosowaniu konkretnego oleju przekładniowego powinna byc uzależniona od sposobu wykorzystania pojazdu, pory roku oraz częstości wymian oleju.
Brak informacji o przeglądanych produktach.
literal