OPCJE PRZEGLĄDANIA
Oleje przekładniowe do skrzyń automatycznych i wspomagania

PRESTONE Płyn do układu kierowniczego z uszczelniaczem 355ml
PRESTONE PŁYN DO UKŁADU KIEROWNICZEGO Z USZCZELNIACZEM 355ml
Płyn Prestone z uszczelniaczem pozwala na utrzymanie układu wspomagania kierownicy w doskonałym stanie. Dzięki zastosowanie formuły „Stop Leak” likwiduje wycieki płynu z układu wspomagania oraz zapobiega ich powstawaniu. Zalecany do wszystkich typów samochodów.
Można stosować...
CENA:
18,00 PLN
HIPOL ATF IID (Dexron IID) 1L
HIPOL ATF II D 1l
Charakterystyka
Hipol ATF II D mineralny olej do automatycznych przekładni samochodowych
Zastosowania
Wysokiej jakości, mineralny olej Hipol ATF II D przeznaczony jest do
stosowania w automatycznych przekładniach samochodów osobowych, ciężarowych i autobusów, w których producent...
CENA:
18,90 PLN
Elf Matic G3 (Dexron III) 1L
Elf Matic G3 opak. 1L
Najnowszej generacji olej do przekładni automatycznych.
ZASTOSOWANIE:
* wszędzie tam, gdzie zalecane jest stosowanie oleju klasy DEXRON III
* zalecany do przekładni automatycznych, sprzęgieł hydraulicznych, układów wspomagania przekładni kierowniczych oraz innych układów hydraulicznych w samochodach osobowych, ciężarowych,...
CENA:
25,60 PLN
Fluide ATX (ATF, Dexron II) 1L
TOTAl Fluide ATX opak. 1L
OLEJ DO PRZEKŁADNI AUTOMATYCZNYCH
ZASTOSOWANIE:
* olej przeznaczony do przekładni automatycznych, półautomatycznych oraz przemienników momentu obrotowego w samochodach osobowych lub ciężarowych, w kórych zalecany jest olej spełniający wymagania specyfikcaji GM Dexron II D lub ALLISON C-4.
Nie należy go...
CENA:
25,70 PLN
Mobil ATF 220 (Dexron IID) 1L
Mobil ATF 220 opak. 1l
Wysokiej jakości płyn przeznaczony do stosowania w automatycznych skrzyniach biegów, do których zalecane są płyny spełniające wymagania klasyfikacji GM Dexron IID.
Może być również używany w niektórych ręcznych przekładniach samochodowych, układach wspomagania układów kierowniczych i układach...
CENA:
28,30 PLN
K2 Olej do skrzyń automatycznych DSG 1L
Olej do skrzyń automatycznych K2 DSG opak. 1L
Syntetyczny wielosezonowy olej przekładniowy opracowany specjalnie do zaawansowanych dwusprzęgłowych skrzyń biegów. Dzięki zastosowaniu w produkcji najnowszej techniki zapewnia bezproblemową i płynną zmianę biegów w każdych warunkach.
ZASTOSOWANIE:
Olej K2 DSG został opracowany specjalnie do zaawansowanych...
CENA:
29,90 PLN
Dexron ATF III 1L
Dexron ATF III 1L
DEXRON III ATF jest wysokiej jakości olejem zalecanym do przekładni automatycznych, wałów napędowych oraz w hydrostatycznych przeniesieniach napędu w większości pojazdów.
Wyprodukowany z ultra czystej, wielokrotnie hydrokrakowanej bazy HT.
Spełnia normy i specyfikacje:...
CENA:
31,20 PLN
PRESTONE Płyn do układu kierowniczego z uszczelniaczem 946ml
PRESTONE PŁYN DO UKŁADU KIEROWNICZEGO Z USZCZELNIACZEM 946ml
Płyn Prestone z uszczelniaczem pozwala na utrzymanie układu wspomagania kierownicy w doskonałym stanie. Dzięki zastosowanie formuły „Stop Leak” likwiduje wycieki płynu z układu wspomagania oraz zapobiega ich powstawaniu. Zalecany do wszystkich typów samochodów....
CENA:
34,00 PLN
Castrol LHM + 1L
LHM+ mineralny olej hydrauliczny 1L marki CASTROL
LHM Plusto olej zalecany do stosowania w hydropneumatycznych układach zawieszeń w samochodach marki Citroën.
Zalecany jest do stosowania w tych układach, do których konstruktor zaleca płyn koloru zielonego.
Spełnia normy i specyfikacje:
Peugeot & Citroen
CENA:
38,30 PLN
Castrol ATF Transmax Multivehicle (Dexron III) 1L
Castrol ATF TQ Dexron III opak. 1L
Nowa nazwa: Castrol Transmax Dex III Multivehicle
Olej do przekładni automatycznych, układów hydraulicznych i układów wspomagania kierownicy
ZASTOSOWANIE:
Castrol ATF TQ DIII jest olejem przekładniowym stosowanym w automatycznych skrzyniach biegów w samochodach osobowych i...
CENA:
39,90 PLN
Dexron ATF VI 1L
Dexron ATF VI 1 L
Najwyższej jakości półsyntetyczny olej do automatycznych skrzyń biegów samochodów osobowych i innych pojazdów.
Charakterystyka:
Olej przekładniowy DEXRON-VI Petro-Canada został specjalnie sformułowany, by spełniać wymagania nowych przekładni 6-biegowych, które GM zastosował w nowych modelach swoich aut....
CENA:
41,20 PLN
Duradrive MV Synthetic ATF 1L
Duradrive MV Synthetic ATF 1 L
Najwyższej jakości, w pełni syntetyczny olej do automatycznych skrzyń biegów samochodów osobowych i innych pojazdów.
Charakterystyka:
doskonała odporność na utlenianie i rozkład termiczny
znakomita wytrzymałość przeciwwstrząsowa
wyjątkowa płynność w niskich/wysokich temperaturach...
CENA:
48,40 PLN
Castrol ATF Multivehicle (JWS 3309)
Castrol ATF Multivehicle opak. 1L
(Wcześniej Transmax E)
Castrol ATF Multivehicle jest olejem do automatycznych skrzyń biegów dedykowany do większości Japońskich aplikacji wymagających wyższego poziomu odporności na wibracje i drgania niż skrzynie pochodzące z Europy i US.
Został opracowany w celu spełnienia wymagań norm JASO 1A Japanese...
CENA:
57,20 PLN
Total Fluide XLD FE 1L 2181783 (JWS 3309)
TOTAL FLUIDE XLD FE opak. 1L
Nowoczesny półsyntetyczny olej ATF na wydłużone przebiegi pomiędzy wymianami.
CHARAKTERYSTYKA:
specjalny olej do automatycznych skrzyń biegów o bardzo szerokim spektrum zastosowań
W niektórych przypadkach możliwe jest osiąganie maksymalnych dopuszczalnych przebiegów pomiędzy wymianami.
FLUIDE XLD FE nie...
CENA:
59,80 PLN
DCT / DSG Fluide 1L Ravenol
Fluid doppelkupplungs-Getriebeol PÓŁSYNTETYCZNY olej ATF do skrzyń typu DCT / DSG
opak. 1L marka RAVENOL
Najwyższej jakości olej przekladniowy półsyntetyczny do przekładni dwusprzęgłowych (Dual Clutch Transmission).
Świetnie sprawdza się zarówno przy wysokich, jak i niskich temperaturach.
ZASTOSOWANIE:
* Dwusprzęgłowe skrzynie DSG...
CENA:
76,60 PLN
W automatycznych skrzyniach biegów stosuje sie praktycznie tylko "czerwone" oleje przekładniowe do skrzyń automatycznych typu ATF.
Ważna jest w tym wypadku klasyfikacja jakościowa oleju przekładniowego do skrzyń automnatycznych. Najczesciej określa się ją według norm GM- Dexron. Podstawową klasą oleju przekładniowego do skrzyń automatycznych jest Dexron II z kolejnymi rozszerzeniami D i E oraz Dexron III.
Olej przekładniowy do wspomagania o wyższej klasie mogą zastępować oleje o klasie niższej, ale nigdy odwrotnie. Spotykane sż również inne normy, np. Ford oraz ewentualnie oryginalne normy wytwórców przekładni.
Ważna jest w tym wypadku klasyfikacja jakościowa oleju przekładniowego do skrzyń automnatycznych. Najczesciej określa się ją według norm GM- Dexron. Podstawową klasą oleju przekładniowego do skrzyń automatycznych jest Dexron II z kolejnymi rozszerzeniami D i E oraz Dexron III.
Olej przekładniowy do wspomagania o wyższej klasie mogą zastępować oleje o klasie niższej, ale nigdy odwrotnie. Spotykane sż również inne normy, np. Ford oraz ewentualnie oryginalne normy wytwórców przekładni.