OPCJE PRZEGLĄDANIA
Oleje maszynowe

Olej maszynowy L-AN 22 20L
Olej maszynowy L-AN 22 20 L/ kanister
Olej maszynowy L-AN otrzymywany jest z selektywnie rafinowanych destylatów olejowych, uzyskiwanych z przeróbki ropy naftowej.
Olej maszynowy L-AN ze względu na wysoką temperaturę krzepnięcia, należy w porze zimowej stosować do smarowania urządzeń mechanicznych znajdujących się w pomieszczeniach ogrzewanych....
CENA:
288,60 PLN
Olej maszynowy L-AN 32 20L
Olej maszynowy L-AN 32 20L /kanister
Olej maszynowy L-AN otrzymywany jest z selektywnie rafinowanych destylatów olejowych, uzyskiwanych z przeróbki ropy naftowej.
Olej maszynowy L-AN ze względu na wysoką temperaturę krzepnięcia, należy w porze zimowej stosować do smarowania urządzeń mechanicznych znajdujących się w pomieszczeniach ogrzewanych....
CENA:
267,00 PLN
* Olej maszynowy AN-46 20L (18kg)
Olej MASZYNOWY AN-46 (L-AN) opak. 20L
Wysokiej jakości maszynowy olej mineralny, stosowany do smarowania:
* lekko obciążonych części maszyn (łożyska, prowadnice, wrzeciona, przekładnie, itd.).
Paramtery techniczne:
Klasa lepkości ISO
46
Lepkość kinematyczna w temp. 40 C (mm2/s, cSt)
41.4-50.6
Wskaźnik lepkości, min...
CENA:
168,50 PLN
* Olej maszynowy AN-46 5L
Olej MASZYNOWY AN-46 opak. 5L
Wysokiej jakości olej mineralny, stosowany do smarowania:
* lekko obciążonych części maszyn (łożyska, prowadnice, wrzeciona, przekładnie, itd.).
Klasa lepkości ISO
46
Lepkość kinematyczna w temp. 40 C (mm2/s, cSt)
41.4-50.6
Wskaźnik lepkości, min
60
Temperatura...
CENA:
48,00 PLN
Olej MASZYNOWY AN-68 20L (18kg)
Olej MASZYNOWY AN-68opak. 20L
Wysokiej jakości olej mineralny, stosowany do smarowania:
* lekko obciążonych części maszyn (łożyska, prowadnice, wrzeciona, przekładnie, itd.).
Klasa lepkości ISO
68
CENA:
189,00 PLN
Olej cylindrowy CY - CL30 20 L/ kanister
Olej cylindrowy CY-CL30 20 L/ kanister
Olej cylindrowy otrzymywan jest z zachowawczej przeróbki ropy naftowej.
Ze względu na warunki pracy (wysokie temperatury, działanie pary wodnej) i zadania do wykonania - zapobieganie zużyciu pierścieni i cylindrów oraz uszczelnienie przestrzeni pracujących – oleje cylindrowe....
CENA:
329,15 PLN
Olej cylindrowy CY - CL40 20 L/ kanister
Olej cylindrowy CY-CL40 20 L/ kanister
Olej cylindrowy otrzymywan jest z zachowawczej przeróbki ropy naftowej.
Ze względu na warunki pracy (wysokie temperatury, działanie pary wodnej) i zadania do wykonania - zapobieganie zużyciu pierścieni i cylindrów oraz uszczelnienie przestrzeni pracujących – oleje cylindrowe.
Charakteryzuje...
CENA:
329,89 PLN
Olej do prowadnic VELOL RC 220 (PR- RC 220) 180kg/ beczka 205L
Olej do prowadnic VELOL RC 220 (PR- RC 220) 180kg/ beczka 205 L
Olej do prowadnic RC otrzymywany jest z głęboko rafinowanego oleju mineralnego oraz pakietu dodatków uszlachetniających, zapewniających odpowiednią charakterystykę tarciową, niezbędną dla spełnienia wymagań specyfikacji Cincinnati – Milacron P-50, P-53 oraz P-47....
CENA:
2 213,65 PLN
Olej do prowadnic VELOL RC 220 (PR- RC 220) 20L/ kanister
Olej do prowadnic VELOL RC 220 (PR- RC 220) 20L/ kanister
Olej do prowadnic RC otrzymywany jest z głęboko rafinowanego oleju mineralnego oraz pakietu dodatków uszlachetniających, zapewniających odpowiednią charakterystykę tarciową, niezbędną dla spełnienia wymagań specyfikacji Cincinnati – Milacron P-50, P-53 oraz P-47.
Umożliwia:
...
CENA:
261,85 PLN
Olej do prowadnic VELOL RC 32 (PR-RC 32) 180 kg/ beczka 205L
Olej do prowadnic VELOL RC 32 180 kg/ beczka 205 L
Olej do prowadnic RC otrzymywany jest z głęboko rafinowanego oleju mineralnego oraz pakietu dodatków uszlachetniających, zapewniających odpowiednią charakterystykę tarciową, niezbędną dla spełnienia wymagań specyfikacji Cincinnati – Milacron P-50, P-53 oraz P-47.
Umożliwia:...
CENA:
2 149,68 PLN
Olej do prowadnic VELOL RC 32 (PR-RC 32) 20L/ kanister
Olej do prowadnic VELOL RC 32 20L/ kanister
Olej do prowadnic RC otrzymywany jest z głęboko rafinowanego oleju mineralnego oraz pakietu dodatków uszlachetniających, zapewniających odpowiednią charakterystykę tarciową, niezbędną dla spełnienia wymagań specyfikacji Cincinnati – Milacron P-50, P-53 oraz P-47.
Umożliwia:
utrzymanie...
CENA:
243,93 PLN
Olej do prowadnic VELOL RC 68 (PR-RC 68) 180kg/ beczka 205L
Olej do prowadnic VELOL RC 68 180kg/ beczka 205 L
Olej do prowadnic RC otrzymywany jest z głęboko rafinowanego oleju mineralnego oraz pakietu dodatków uszlachetniających, zapewniających odpowiednią charakterystykę tarciową, niezbędną dla spełnienia wymagań specyfikacji Cincinnati – Milacron P-50, P-53 oraz P-47.
Umożliwia:...
CENA:
2 149,68 PLN
Olej do prowadnic VELOL RC 68 (PR-RC 68) 20L/ kanister
Olej do prowadnic VELOL RC 68 20L/ kanister
Olej do prowadnic RC otrzymywany jest z głęboko rafinowanego oleju mineralnego oraz pakietu dodatków uszlachetniających, zapewniających odpowiednią charakterystykę tarciową, niezbędną dla spełnienia wymagań specyfikacji Cincinnati – Milacron P-50, P-53 oraz P-47.
Umożliwia:
utrzymanie...
CENA:
261,70 PLN
Olej maszynowy VELOL - 19 180 kg/ beczka 205 L
Olej maszynowy VELOL-19 180 kg/ beczka 205 L
Olej maszynowy Velol jest olejem niskokrzepnącym otrzymywanym z rafinowanych destylatów olejowych.
Zawiera dodatki polepszające własności smarne, lepkościowo-temperaturowe, dodatki poprawiające odporność na pienienie oraz inhibitory korozji i utleniania. Liczba określająca rodzaj oleju oznacza dolną...
CENA:
2 735,00 PLN
Olej maszynowy VELOL - 19 20 L/ kanister
Olej maszynowy VELOL-19 20 L/ kanister
Olej maszynowy Velol jest olejem niskokrzepnącym otrzymywanym z rafinowanych destylatów olejowych.
Zawiera dodatki polepszające własności smarne, lepkościowo-temperaturowe, dodatki poprawiające odporność na pienienie oraz inhibitory korozji i utleniania. Liczba określająca rodzaj oleju oznacza dolną granicę jego...
CENA:
305,00 PLN
Oleje maszynowe to oleje smarowe rafinowane, pochodzące z przerobu ropy naftowej. Istnieją 4 typy olejów maszynowych: lekki, średni, ciężki, Z/3.
Typ lekki— stosowany jest do smarowania szybkobieżnych (powyżej 3000 obr./min.) i obciążonych lekko łożysk silników elektrycznych, transmisyjnych itp.
Typ średni— stosowany jest do smarowania łożysk średnio obciążonych maszyn względnie mechanizmów, np. łożysk transmisyjnych, części zewnętrznych mniejszych silników parowych i spalinowych. Typ ciężki— stosowany jest do smarowania wolnoobrotowych łożysk silnie obciążonych maszyn, tj. ciężkich łożysk transmisyjnych, skrzynek biegów i napędów ślimakowych.
Typ Z/3 stosowany jest do łożysk maszyn pracujących w temperaturze 0°C, dźwigów itp.
Oleje osiowe (wagonowe) to mieszaniny pozostałości ropy naftowej z destylatami ropy.
Typ średni— stosowany jest do smarowania łożysk średnio obciążonych maszyn względnie mechanizmów, np. łożysk transmisyjnych, części zewnętrznych mniejszych silników parowych i spalinowych. Typ ciężki— stosowany jest do smarowania wolnoobrotowych łożysk silnie obciążonych maszyn, tj. ciężkich łożysk transmisyjnych, skrzynek biegów i napędów ślimakowych.
Typ Z/3 stosowany jest do łożysk maszyn pracujących w temperaturze 0°C, dźwigów itp.
Oleje osiowe (wagonowe) to mieszaniny pozostałości ropy naftowej z destylatami ropy.