Oleje maszynowe

Olej MASZYNOWY AN-68 205L (180kg) beczka

Olej MASZYNOWY AN-68 beczka 205L (180kg) marki LOTOS Oryginalna beczka! Ograniczona ilość sztuk w cenie promocyjnej! Wysokiej jakości maszynowy olej mineralny, stosowany do smarowania: * lekko obciążonych części maszyn (łożyska, prowadnice, wrzeciona, przekładnie, itd.). Charakterystyka techniczna: Klasa lepkości ISO 68...
CENA: 1 857,93 PLN
Produkt chwilowo niedostępny. Czekamy na dostawę.

Olej maszynowy L-AN 22 180 kg/ beczka 205 L

Olej maszynowy L-AN 22 180 kg/ beczka 205 L Olej maszynowy L-AN otrzymywany jest z selektywnie rafinowanych destylatów olejowych, uzyskiwanych z przeróbki ropy naftowej. Olej maszynowy L-AN ze względu na wysoką temperaturę krzepnięcia, należy w porze zimowej stosować do smarowania urządzeń mechanicznych znajdujących się w pomieszczeniach ogrzewanych....
CENA: 2 260,10 PLN
Produkt chwilowo niedostępny. Czekamy na dostawę.

Olej maszynowy L-AN 32 180 kg/ beczka 205 L

Olej maszynowy L-AN 32-180 kg/ beczka 205 L Olej maszynowy L-AN otrzymywany jest z selektywnie rafinowanych destylatów olejowych, uzyskiwanych z przeróbki ropy naftowej. Olej maszynowy L-AN ze względu na wysoką temperaturę krzepnięcia, należy w porze zimowej stosować do smarowania urządzeń mechanicznych znajdujących się w pomieszczeniach ogrzewanych....
CENA: 2 175,70 PLN
Produkt chwilowo niedostępny. Czekamy na dostawę.

Olej maszynowy L-AN 100 180 kg/ beczka 205 L

Olej maszynowy L-AN 100-180 kg/beczka 205 L Olej maszynowy L-AN otrzymywany jest z selektywnie rafinowanych destylatów olejowych, uzyskiwanych z przeróbki ropy naftowej. Olej maszynowy L-AN ze względu na wysoką temperaturę krzepnięcia, należy w porze zimowej stosować do smarowania urządzeń mechanicznych znajdujących się w pomieszczeniach ogrzewanych....
CENA: 2 190,70 PLN
Produkt chwilowo niedostępny. Czekamy na dostawę.
Oleje maszynowe to oleje smarowe rafinowane, pochodzące z przerobu ropy naftowej. Istnieją 4 typy olejów maszynowych: lekki, średni, ciężki, Z/3.
Typ lekki— stosowany jest do smarowania szybkobieżnych (powyżej 3000 obr./min.) i obciążonych lekko łożysk silników elektrycznych, transmisyjnych itp.
Typ średni— stosowany jest do smarowania łożysk średnio obciążonych maszyn względnie mechanizmów, np. łożysk transmisyjnych, części zewnętrznych mniejszych silników parowych i spalinowych.
Typ ciężki— stosowany jest do smarowania wolnoobrotowych łożysk silnie obciążonych maszyn, tj. ciężkich łożysk transmisyjnych, skrzynek biegów i napędów ślimakowych.
Typ Z/3 stosowany jest do łożysk maszyn pracujących w temperaturze 0°C, dźwigów itp.
Oleje osiowe (wagonowe) to mieszaniny pozostałości ropy naftowej z destylatami ropy.
Brak informacji o przeglądanych produktach.
literal